Sunday, May 3, 2009

فاشیسم را پاس بداریم

چندی پیش ایمیلی به دستم رسید به این مضمون




پارسی را پاس بداریم




حالا جدای از تناقضات خنده آور این مطلب که این گونه به ذهن القاء میکند که انگار تازیان لقب پارس به فارسها داده اند و زبان بدیع پارسی را هم پارسیان اصیل از تازیان آموخته اند - "بگویید غذا میخوریم!!!"- و در راستای همین استفاده دوستان تند رو فارس از کلمه فاشیستی تازی به جای کلمه عرب و فقط برای خنده ...


فاشیسم را پاس بداریم
لطفا جهت آگاهی دوستان محترم و جهت فراموش نشدن تاریخ عظیم پارس زین پس به جای واژه غریب و نا آشنای "زوزه" در جمله "گرگ زوزه میکشد " بفرمایید "گرگ او او میکند" زیرا اولا معلوم نیست که این کلمه زوزه از کدام گوری آمده و از آن بهتر , گرگ با استفاده از کلمه محترم "اواو" در واقع یاد آور می شود که "او (همانا آن تازی بی پدر مادر) از نسل من است یا شاید هم من از نسل اویم.... حالا فرقی هم نمیکند , مهم و مبرهن این است که هردویمان پا پتی هستیم, سوسمار و هزار جک و جانور چندش آور دیگر هم میخوریم, هردو وحشی هستیم و از همه مهمتر و بنابر قول بزرگانی چون زرین کوب و چوبک و هدایت سیاه و مکروه هم هستیم!"
پس دوستان ملاحظه میفرمایند که چه شباهت ها که میان این دو موجود کریه وجود ندارد! پس زین پس و برای اعتلای نام پارس و به خاطر سپاری دونیت تازیان بگوییم همانا گرگ اواو میکند و به فرزندان خود نیز بیاموزیم که گرگ زوزه نمیکند, اواواواواواواو میکند!
فاشیسم را پاس بداریم



No comments: